Billboard sponsorski

Tuż przed rozpoczęciem programów czy filmów jest chwila na reklamę oferty sponsorów. Cel podobny do celu spotu reklamowego- wypromować produkt, usługę lub całą markę. Jednak billboard sponsorski, bo tak nazywa się ta forma promocji, różni się znacząco od tradycyjnej reklamy telewizyjnej. Przede wszystkim billboard jest bardzo mocno ograniczony czasowo. 8 sekund to czas, w trakcie którego trzeba zawrzeć informacje i największe zalety produktu lub marki. Jednocześnie używając odpowiednich technik musimy zainteresować widzów. Projekt trudny i wymagający dużego doświadczeni.

W Simple Frame z ogromną radością, pasją i pomysłem realizujemy kolejne billboardy. Przede wszystkim naszą uwagę skupiamy wokół scenariusza. Jest on podstawa do dalszych działań i powodzenia całego projektu. Każdą sekundę opisaną w scenariuszu musimy maksymalnie wykorzystać. Oprócz tego zawsze używamy technik, które w najlepszy sposób pokażą daną markę czy ofertę. To bardzo ważne żeby pokazać wyjątkowość oferty. Nowoczesne ujęcia, animacje 2D i 3D- wszystkie te zabiegi mają na celu przyciągnięcie i zatrzymanie na te 8 sekund uwagi widza. My wiemy jak to zrobić. W końcu kilkanaście lat doświadczenia i aktywnej pracy w branży robi swoje.

Ogromny wpływ na jakość, a co za tym idzie na powodzenie billboardu ma rodzaj sprzętu i wyposażenie studia montażu. Dlatego właśnie my korzystamy jedynie z najwyższej jakości kamer, mikrofonów, ekranów i wszelkich gadżetów filmowych. Profesjonalne studio jest podstawą pracy dobrych filmowców i grafików.

Billboard sponsorski przynosi same korzyści i sympatię klientów. Pod warunkiem, że zrobi wrażenie na widzach. Nasze zawsze robią!

Polecane dla Ciebie

O autorze: SimpleFrame